رودخانه پنج رنگ در کلمبیا

شنبه 10 اسفند 1398
22:50
ali

به گزارش سایت فنی رودخانه Meta Department, Caño Cristales کلمبیا ، همچنین به عنوان رودخانه پنج رنگ کلمبیا شناخته شده است ، Ca theo Cristales دیدنی ترین شگفتی طبیعی در کشور کلمبیا محسوب میشود. رودخانه ای با رنگهای شگفت انگیز که در دامنه کوه Serranía de la Macarena واقع شده است و رنگهای شگفت انگیز زرد ، سبز ، آبی ، سیاه و قرمز را به خود میگیرد و همچنین به صورت آبشار به پایین میریزد.


رودخانه پنج رنگ در کلمبیا


رنگین کمان آب ناشی از یک پدیده منحصر به فرد است این پدیده ها به دلیل گیاه قرمز – Macarenia clavigera – که در بستر رودخانه رشد می کند و رنگهای دیگر از سنگهای سیاه ، جلبکهای سبز ، آبهای آبی و ماسه های زرد ناشی می شود و جلوه ای به رنگ آبی ایجاد می کند. این رودخانه همچنین دارای آبشارها ، استخرها و غارها است و آن را حتی نمایشی تر می کند. علاوه بر این موضوع هیچ ماهی یا موجودات دیگری در این رودخانه وجود ندارد ، بنابراین بازدید کنندگان می توانند از حمام بی وقفه در Caño Cristales لذت ببرند.


چرا به رودخانه پنج رنگ در کلمبیا برویم؟

یک شگفتی طبیعی خیره کننده ، بسیار فوتوژنیک و خوب برای شنا کردن میباشد.


چه موقع به رودخانه پنج رنگ برویم تا این پدیده قابل مشاهده باشد؟

رودخانه از ژوئن تا نوامبر رنگین می شود.



چگونه به این مکان توریستی در کلمبیا برسیم؟

این کار کاملاً چالش برانگیز است. ابتدا با هواپیما یا اتوبوس از بوگوتا به Villavicencio برسید. از Villavicencio با هواپیما به La Macarena سفر کنید. از اینجا می توانید یک راهنما استخدام کنید ، که شما را به سمت رودخانه سوق می دهد.

برای مشاهده منبع خبر و همچنین ویدیو این رودخانه و عکس ها به لینک منبع خبر در زیر بروید .

منبع خبر : http://www.fanie.ir/five-color-river/



[ بازدید : 596 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به hami است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]